Comhem är bra!

Det känns nästan radikalt att tycka att Comhem är bra. Jag har varit deras bredbandskund i tre olika lägenheter sedan 1999. Och om jag väger den tiden som det krånglat emot den tiden det bara har funkat, så försvinner krångeltiden helt. Visst har man fått en del "hål i huvudet"-svar från supporten(*), och visst blev vi lurade av en lite väl generös telefonsäljare en gång, och visst märks det att det är gamla tröga televerket i botten ibland. Men som sagt vad: Comhem är bra!

Och en kommentar till bilden: Jag betalar för 24 Mbit, men idag var det visst 26 :-). Bara en sån sak!


(*) Jag tänker på den gången som alla i området hade problem med bredbandet samtidigt och efter det andra långa samtalet till supporten kommer tjejen i andra ändan fram till att: (trumvirvel) jag nog behöver en ny koaxialkabel till mitt modem! Dagen därpå funkade det igen för alla i området, och efter några dagar kom det en splirrans koax-kabel med posten. Duh!

Inga kommentarer: